Рубіжанська спеціалізована школа   І - ІІІ ступенів № 10 Рубіжанської міської ради Луганської області

Во дворе по-осеннему голо.
Поспешил ветер землю листвою укрыть.
Вот и школа. Обычная школа.
Типовая, как принято говорить.

Сколько их – без особой приметы,
Отличи, где какая стоит!
Но тогда почему только в этой
Сердце памятью ворошит…

1982 рік – рік відкриття школи.  Директор – Водолазський С.І., заступники: В.С. КоробченкоТ.І. Норовецька. Педагогічний колектив – 37 вчителів, учнівський  колектив – 913 учнів.

1990 рік – школа отримала статус: спеціалізована общеобразовательная школа № 10 з поглибленим вивченням англійської мови з 1-го класу. Директор - В.А. Бакланов, заступники директора – В.В. Гнатенко, Т.І. Наровецька.

1992 рік - перехід школи на ціклоблочну систему організації навчальних занять за принципом «занурення» в навчальний предмет (зниження завантаженості учнів, звільнення їх часу для розвитку і реалізації своїх здібностей, інтересів, потреб). Директор - В.В. Гнатенко, завучі - С.М. Половинка, Т.П. Кукуляк. Педагогічний колектив - 89 вчителів, учнівський колектив - 1422 учнів.

1996 рік - відкриття комп'ютерного класу з метою розвитку комп'ютерної грамотності учнів (з 5-го класу). Директор - В.В. Гнатенко, завучі - М.І. Музальова, Т.П. Медведєва.

 

2002 рік - розробка і початок дії програми «Інтелект», спрямованої на пошук обдарованих учнів і створення умов для розвитку їх задатків і здібностей. Директор - В.В. Гнатенко, завучі - М.І. Музальова, О.В. Єріна, Т.П. Кукуляк.

 

2003 рік - початок роботи над впровадженням проблеми «Індивідуалізація і диференціація навчального процесу. Створення умов для самопізнання і самореалізації особистості в навчальному процесі».

2007 рік - школа отримала статус експериментального навчального закладу регіонального рівня з основ здоров'я. Розпочато роботу з проблеми впровадження інноваційної методики вивчення основ здоров'я в навчально-виховному процесі. Педагогічний колектив - 89 вчителів, учнівський колектив - 1052 учня.

 

2012 рік - закінчення дослідно-експериментальної роботи.

 

У березні 2013 року наша школа відновила статус експериментального навчального закладу і ми продовжили дослідно - експериментальну роботу за темою: «Сучасні умови розвитку здоров'язбережувального середовища в навчально-виховному пространстве школи».

 

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ:

«Створення умов для формування ключових компетентностей учнів в оздоровчій, інтелектуальній і творчій сферах, виховання гармонійної особистості як громадянина України і людини світу»

 

       Педагогічним колективом розроблена програма «Інтелект», яка  спрямована на пошук обдарованих школярів, вивчення та розвиток творчих здібностей учнів, їх професійних нахилів, створення гуртків, факультативів, розвивальних курсів. Цілеспрямована робота в цьому напрямі дає певні результати. Школа лідирує серед шкіл міста за кількістю переможців ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад. Учні школи – постійні переможці ІІІ, учасники та призери ІV етапів Всеукраїнських предметних олімпіад, Міжнародних конкурсів  знавців української мови ім. П.Яцика та Т.Шевченка.

Вчителі школи беруть участь у Всеукранських та регіональних конкурсах і займають призові місця.

 

 

Школа протягом 9 років є дипломантом виставок  «Сучасні заклади освіти» та виставок-презентацій «Інноватика в освіті України». Нагороджена срібною та золотою медалями та має почесне звання «Лідер сучасної освіти».

Навчальний заклад входить в мережу Всеукраїнського проекту «Школа – новатор».

Результати дослідно-експериментальної роботи відображені в публікаціях різних  видавництв. На рахунку школи 59 видань за темою експериментальної діяльності. 

Школа постійно пропагує свій досвід роботи: проведення семінарів – практикумів, майстер - класів, участь у  конференціях, мережевих семінарах шкіл - учасниць експерименту, проведення відкритих заходів за поданням досвіду школи. На базі школи проводяться обласні й регіональні семінари.