нове освітнє середовищє

Впровадження Концепції НУШ в освітній процес

за 2020-2021 навчальний  рік

Засідання ШМО

 

Захід

Тема

Категорія

Дата проведення

1.

Засідання ШМО

«Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь»

Форма проведення: педагогічна студія

1.Тренінг Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів.

2.Інтеграція у навчанні молодших школярів математики.

3.Аукціон методичних ідей Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:

ü  кейс-технологія;

ü  «перевернуте навчання»;

ü  сторітелінг;

ü  технологія «боншо»;

ü  технологія квестів;

ü  технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно).

4.Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики.

5.Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності.

6.Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.

7.Групові методи роботи на уроках у початковій школі.

8.Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO.

9.Практикум Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок»

 

 

 вчителі початкових класів

03.11.2020

 

2.

Засідання ШМО

«Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь»

Форма проведення: педагогічна студія

1.Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів.

2.Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми.

3.Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках природознавства.

4.Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.

5.Аукціон методичних ідей Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства:

ü  активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»;

ü  прийом фішбоун;

ü  прийом «Кубик Блума»;

ü  використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів.

6.Творчі проекти – засіб виховання соціально активної особистості.

 

вчителі початкових класів

11.04.2021

 

3.

Засідання ШМО

«Нова українська школа – новий зміст освіти»

Форма проведення:  консультативний пункт

1.Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу.

2. Вивчення змін до навчальних програм.

3.Опрацювання методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу.

4.Сучасний учитель як провідник змін в контексті Концепції Нової української школи.

вчителі початкових класів

05.04.2021

 

4.

Засідання ШМО

«Шляхи, форми і методи удосконалення освітнього процесу.  Використання  інноваційних технологій на уроках у початкових  класах»

 

Форма роботи: за круглим столом

 

1.Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Модель сучасного уроку. Складові ефективного управління класом.

2.Нова українська школа – вчимо по – новому.

3.Сучасні методи розвитку мовлення і навчання читання в початковій школі.

4.Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.

5.Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання: технологія «кластера» на уроках літературного читання; квестова технологія у навчанні мови і літератури.

 

вчителі початкових класів

31.05.2021

 

 

 


ЗАТВЕРДЖЕНО

ПЕДАГОГІЧНОЮ РАДОЮ

Протокол № 2  від 27.08.2019

                                                                                                                                                                         Директор                           С. Морозко

 

 

План заходів

щодо впровадження Концепції Нової української школи

в Рубіжанській спеціалізованій школі  № 10

в умовах  реформування  початкової освіти

на 2019 – 2022 навчальний рік

 

Напрям  діяльності

Шляхи практичної реалізації

Термін виконання

Виконавці

1 Організаційна робота

Створення банку даних про вчителів початкових класів, які будуть упроваджувати Державний стандарт початкової загальної освіти в навчальному закладі:

 

2017-2019 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

 

 

Організація обговорення на педагогічній раді питання щодо впровадження Державного стандарту початкової  загальної освіти у 2018-2019 н.р., Концепції НУШ

березень 2019,

серпень 2019

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

 Участь у обласних, міських заходах щодо запровадження Концепції Нової української школи

постійно

учителі початкових класів

2. Організаційно-методична робота

Опрацювання законодавчих, нормативних, інструктивно-методичних матеріалів щодо Нової української школи, які розміщено в рубриці «Нова українська школа» на сайті МОН України та на сайті «Нова українська школа», на сайті ЛОІППО

постійно

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

 

Проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи (надання методичної допомоги, консультацій, підготовка інформаційних листів, виступів на нарадах директорів закладів освіти, розгляд питань на засіданнях методичної ради методичного кабінету тощо)

постійно

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

 

Проведення методичних студій-тренінгів для вчителів початкових класів з проблеми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти».

 

2018-2021 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Керівник ШМО Коломайко Н.А.

Обговорення методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу відповідно до проекту Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи

Серпень –вересень 2019 року

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Керівник ШМО Коломайко Н.А.

Здійснення постійного методичного супроводу щодо запровадження  нового Державного стандарту в початкових класах освітніх закладів та координувати їх роботу упродовж 2019/2020 н.р.

 

2019-2022 р.р.

Директор Морозко С.Є.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

 Організація участі педагогічних працівників у районних методичних заходах з напрямку реалізації концептуальних засад реформування початкової загальної освіти та запровадженню Концепції Нової української школи

2019-2022 р.р.

Директор Морозко С.Є.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

 Проведення засідань шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів за темою «Методичні аспекти забезпечення якісної освіти в умовах нового Державного стандарту початкової загальної освіти» 

2019-2022р.р.

Керівник ШМО

Коломайко Н.А.

Продовження роботи творчої лабораторії вчителів«Нова українська школа: реалії та перспективи» щодо переорієнтації процесу навчання з урахуванням інноваційних тенденцій НУШ 

2019-2022рр.

Керівник Чередниченко А.В.

Проведення міського семінара - тренінгу для вчителів 3-х класів «Впровадження курсу ЯДС в освітній процес».

Січень 2020

Вчитель початкових класів Ткачук В.А.

Проведення міського семінару – тренінгу для заступників директорів, керівників методоб’єднаь «Використання LEGO технологій в освітньому процесі»

Березень 2020

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Оновлення навчально-педагогічного процесу педагогічними інноваціями

2018-2022р.р.

Вчителі

.Поповнення бібліотечного фонду навчальною літературою відповідно до нового змісту освіти

2019-2022 р.р.

Бібліотекарі

 Організація та здійснення моніторингу результатів процесу впровадження нових підходів до навчання у початковій школі

упродовж

2019-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

 Систематичне поповнення та оновлення на сайті школи бази даних творчих наробок педагогів школи.

2019-2022 рр.

Керівник ШМО

Коломайко Н.А.

 Створення за допомогою USB-флеш-накопичувачів відеотеки матеріалів для використання на уроках в початковій школі.

2019-2022 р.р.

Керівник ШМО

Коломайко Н.А.

Організація роботи щодо поступового переоснащення класних кімнат для учнів початкової школи відповідно до   

« Орієнтовного переліку засобів навчання в початковій школі» та « Рекомендацій до створення освітнього середовища

« Новий освітній простір»

2017-2022 р.р.

Адміністрація школи.

Створення сучасного освітнього середовища в закладі

2017-2022 р.р.

Директор школи

3. Вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду

Створення банку даних вчителів початкових класів

2017-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Висвітлення передового педагогічного досвіду вчителів початкових класів щодо практичного впровадження в закладі Державного стандарту початкової загальної освіти на сайті школи

2017-2022 рр.

Керівник ШМО Коломайко Н.А.

Вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду щодо практичного впровадження Державного стандарту  початкової загальної освіти

2018-2022 рр.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Керівник ШМО Коломайко Н.А.

Організація та здійснення моніторингу результатів процесу впровадження нових підходів до навчання у початковій школі

Протягом н.року

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вивчення питання формування сучасного освітнього простору шляхом упровадження сучасних інформаційних технологій  у навчально-виховний  процес

2017-2022 р.р

 Адміністрація школи.

Продовження роботи мовного табору як практичної реалізації однієї із ключових компетентностей Нової української школи

( спілкування іноземним мовами).

Червень 2020

Заступник директора з НВР Сокирко О.М.

3. Підвищення науково-теоретичного рівня та фахової підготовки педагогічних працівників

Підвищення рівня  професійної компетентності педагогів через проведення системи певних методичних заходів (семінарів, форумів, майстер-класів, творчих звітів, круглих столів, педагогічних студій тощо)  з навчання вчителів сучасним освітнім технологіям на засадах педагогіки партнерства

2019-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вчителі

Організація участі педагогічних працівників у районних та обласних методичних заходах з напрямку реалізації концептуальних засад реформування початкової загальної освіти та запровадження Концепції Нової української школи

Постійно

Адміністрація школи

Організація консультативного форуму «На допомогу вчителям, які викладають у початковій школі» (на Фейсбуці).

2018-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вчителі

Забезпечення діяльності «Школи учителів 1 класу» та «Школи учителів 2 класу» по вивченню особливостей нових навчальних дисциплін та нових підходів до організації навчально-виховного процесу у початкових класах.

2018-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вчителі

Організація роботи з педагогічними кадрами щодо підвищення фахової майстерності:

-       Навчання на курсах підвищення кваліфікації на базі ЛОІППО та ЕdЕra;

Самоосвіта вчителів: участь у курсах професійного розвитку, вебірарах, онлайн – навчання.

2017-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вчителі

  Проведення фестивалю педагогічних ідей « Мій особистісно зорієнтований урок»

2018-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вчителі

4. Психологічний супровід упровадження нового змісту початкової освіти

 

 Опрацювання методичних рекомендацій для практичних психологів освітніх закладів щодо створення сприятливого середовища та діагностування готовності дітей до школи

2018-2022 р.р.

Практичний психолог

Бунаков О.Ю.

 Забезпечення психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах реформування освітньої галузі

2018-2022 р.р.

Практичний психолог

Бунаков О.Ю.

 Створення консультпунктів для батьків першокласників та  дітей, які проходять підготовку до школи

2019-2022 р.р.

Практичний психолог

Бунаков О.Ю.

 Напрацювання аналітичних та методичних  матеріалів для психолого-педагогічного супроводу діяльності консультативних центрів для батьків майбутніх першокласників

2019-2022 р.р.

 

Практичний психолог

Бунаков О.Ю.

 

 Анкетування серед батьків з метою виявлення труднощів, які має дитина, та корекція з боку психолога, вчителя

2019-2022 р.р.

Практичний психолог

Бунаков О.Ю.

Вчителі

.Психологічна просвіта батьків, вчителів з питань педагогіки та психології дітей з метою створення умов для повноцінного психічного і особистісного розвитку кожного учня

2018-2022 р.р.

Практичний психолог

Бунаков О.Ю.

                    5. Матеріально –методична база

 

 Аналіз навчально –методичної бази початкових класів відповідно до «Орієнтованого переліку засобів навчання в початковій школі» та «Рекомендацій до створення освітнього середовища «Новий освітній простір»

 упродовж

2019-2022 р.р.

Директор Морозко С.Є.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного шкільного навчання

упродовж

2019-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вчителі

Організація роботи по поступовому переоснащенню класних кімнат для учнів початкової школи відповідно до «Орієнтованого переліку засобів навчання в початковій школі» та «Рекомендацій до створення освітнього простору»

упродовж

2019-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вчителі

6. Робота з батьками

 

 .Проведення батьківських зборів, відкритих дверей, конференцій, семінарів для батьків майбутніх першокласників

упродовж

2019-2022 р.р.

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вчителі початкових класів

  Анкетування батьків з метою виявлення питань, які потребують пояснення та додаткової інформації щодо впровадження нового змісту початкової освіти.

2019 рік

Заступник директора з НВР

Мандич І.М.

Вчителі початкових класів

 Ознайомлення  батьків майбутніх першокласників на батьківських зборах з Концепцією Нової української школи  та оновленими програмами.

Серпень 2019

Вчителі початкових класів

 Анкетування серед батьків з метою виявлення труднощів, які має дитина, та корекція з боку психолога, вчителя

2019-2022 р.р.

Практичний психолог

Бунаков О.Ю.

Вчителі