Гімназія №10 міста Рубіжного 

             Луганської області

                                                                      НАКАЗ

       01 травня 2024 р.                                     м. Рубіжне                                     № 1 0

 

Про організоване завершення 2023-2024 н.р.         у закладі освіти

 

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 782 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні» встановлено тривалість 2023/2024 навчального року з 1 вересня 2023 року до 28 червня 2024 року.

На виконання Законів України від 06.02.2024 № 3564-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», від 08.11.2023 № 3438-ІХ «Про внесення змін до деяких Законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2024 року», від 16.01.2020 № № 463 -ІХ «Про повну загальну середню освіту» (ст. 38), враховуючи накази Міністерства освіти і науки України від 15.05.2023 № 563 «Про затвердження методичних рекомендації щодо окремих питань здобуття освіти в ЗЗСО в умовах воєнного стану в Україні», від 22.02.2024 № 222 «Про організацію та проведення у 2024 році національного мультипредметного тесту», а також Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за

№ 564/32016, Порядок переведення учнів закладу загальної середньої освіти на наступний рік навчання, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762, лист управління освіти Рубіжанської міської військової адміністрації від 21.08.2023 № 319 «Про структуру 2023-20243 навчального року» , наказу управління освіти Рубіжанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області №45 від 25 квітні 2024 року та з метою організованого завершення 2023-2024 навчального року

 

НАКАЗУЮ:

        1.       31 травня 2024 року організовано завершити 2023-2024 навчальний рік.

2.        Заборонити до закінчення 2023-2024 навчального року переведення учнів з одного закладу загальної середньої освіти, підпорядкованого управлінню освіти Рубіжанської міської ВА, до іншого.

3.           Звільнити у 2023-2024 навчальному році від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової освіти, базової середньої освіти.

4.         Перевести наказом по закладу освіти на підставі рішеньпедагогічної ради до наступних класів:

учнів 1-2-3 класів – за результатами формувального оцінювання та видати їм свідоцтва досягнень до 28.06.2024;

учнів 4 класів– за результатами рівневого оцінювання та видати їм свідоцтва досягнень до 28.06.2024;

           учнів 5-8 класів – за результатами річного оцінювання та видати їм табелі навчальних досягнень до 28.06.2024.

           5.        Класним керівникам:

5.1.   Враховуючи той факт, що в умовах дистанційного навчання в період воєнного стану є певні проблеми в організації підсумкового та річного оцінювання здобувачів освіти, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях, передбачити для  таких учнів можливість пройти оцінювання протягом літнього періоду до 14.08.2024. Застосовувати індивідуальний підхід в інтересах дитини для дотримання її права на здобуття освіти.

5.2.   Здійснити виконання освітніх програм закладу освіти, графіків проведення контрольних робіт, фактичної кількості проведених уроків.

5.3.   Здійснити підсумкове оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, які завершують здобуття базової загальної середньої освіти (9 клас) у формі контрольних робіт, передбачених календарно-тематичним плануванням, семестрового оцінювання, річного оцінювання. Річну оцінку вважати підсумковою.

 

  6.       Олександру СОКИРКУ, заступнику директора з навчально-виховної  роботи на підставі рішень педагогічної ради випустити учнів 9-х класів Гімназії та видати їм свідоцтва про здобуття базової середньої освіти та додатки доних.

6.1.  Зробити в додатках про здобуття базової середньої освіти випускників 9 класів запис «звільнений(а)».

6.2.     З метою компенсування освітніх втрат розробити алгоритм дій шляхом проведення протягом травня – серпня 2024 року додаткових занять, індивідуальних, групових консультацій для учнів, залучення їх до Всеукраїнської школи онлайн (5-10 класи) та ігрового додатку “Вивчаю – не чекаю” (1-4 класи).

6.3.   Довести до відома наказ та графік до учнів, батьків та розмістити його на сайті закладу освіти.

7.   Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально- виховної роботи Олександра СОКИРКО.

 

Директор Гімназії №10   міста Рубіжного                          Світлана МОРОЗКО

 

План роботи закладу на весняних канікулах

з 23.03.2024 по 31.04.2024

№ з/п

Дата

                 Заходи

     Класи 

Відповідальний 

1

25.03.2024

Комунікативний тімбілдинг серед педагогічних працівників «Аналіз причин правопорушень неповнолітніх як підґрунтя соціально-педагогічної роботи з молоддю щодо профілактики злочинності»

Педагогічний колектив

Практичний психолог

2

25.03.2024

Діалоговий майданчик «Хлопчики/дівчатка»

Учні 1-4 класів

Класні керівники

3

26.03.2024

Виховні години за єдиною темою «Я захищаю себе від ґендерної дискримінації»

Учні 5-9 класів

Класні керівники

4

26.03.2024

Профорієнтаційна година «Зроби свідомий вибір»

Учні 9 класів

Класні керівники

5

27.03.2024

Година спілкування з елементами гри "Театр відкриває завісу" до Міжнародного дня театру

Учні 5-9 класів

Педагог- організатор

6

27.03.2024

Участь у конкурсі «Українська дівчина і розумна, і красива»

7 клас

Заступник директора

7

28.03.2024

Бесіди з батьками «Взаємодія сім’ї і школи – запорука успішного навчання і виховання. Єдині вимоги у вихованні дітей»

Батьки учнів 1-9 класів

Класні керівники

8

29.03.2024

Флешмоб «Парад фокусів» до Дня фокусника

Учні 1-9 класів

Заступник директора

9

Протягом канікулярних днів

Робота з шкільною документацією

Педагогічний колектив

Адміністрація закладу

10

Протягом канікулярних днів

Підготовка до участі у військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»)

Учасники рою

Керівник рою

11

Протягом канікулярних днів (за розкладом уроків)

Консультативні зустрічі з навчальних предметів для надолуження освітніх, виховних та психологічних втрат

Учні 1-9 класів

Вчителі предметники,  вчителі початкових класів, класні керівники

                                     Гімназія №10 міста РубіжногоЛуганської області

                                                                   НАКАЗ  № 08

 

                                                                                            15 березня 2024 р. м. Рубіжне

Про організацію та

проведення весняних канікул

 

       На виконання Законів України «Про освіту» (ст.26,53,55), «Про  загальну середню освіту» (ст.16), з метою виконання навчальної програми, створення умов для організованого дозвілля та відпочинку здобувачів освіти, захисту життя та здоров’я учнів, забезпечення дозвілля під час весняних канікул.

НАКАЗУЮ:

1. Вважати останнім днем навчання 24.03.2024 року. Термін весняних

канікулах з 25.03.2024 року по 31.03.2024 року.

2. Затвердити план проведення весняних канікул (додаток 1).

3. Валерії ЛИМАР, заступнику директора Гімназії з виховної роботи:

        3.1. Організувати відповідну роботу щодо підготовки та проведення

               дозвілля дітей під час весняних канікул.

        3.2. До 25.03.2024 р. ознайомити усіх учасників освітнього процесу з

              планом заходів на весняні канікули.

         3.3. Протягом канікул провести рейди «Канікули», «Дозвілля» щодо

               контролю вільного часу учнів із сімей, які опинились у складних       

                життєвих   обставинах.

         3.4. Своєчасно вносити зміни до плану масових заходів на канікули.

         3.5. Висвітлювати на вебсторінці навчального закладу, засобах

                масової інформації.

          3.6. До 31.03.2024 року підвести підсумки проведення весняних

                 канікул.

4. Класним керівникам 1-9 класів:

          4.1. Провести діагностику вільного часу та їх місцезнаходження під

                 час весняних канікул. Особливу увагу приділити дітям, що           

                 потребують підвищеної педагогічної та психологічної уваги, та 

                 дітям пільгової категорії.

    4.2. Довести до відома батьків про особисту відповідальність   

            за  поведінку, життя та здоров’я дітей під час канікул.

     4.3. Про всі випадки дитячого травматизму з учасниками освітнього

             процесу негайно інформувати адміністрацію закладу, не порушуючи

             встановлених термінів відповідно до вимог чинного законодавства.

5. Олександру СОКИРКУ, Ірині ФЕСЕНКО, заступникам директора

Гімназії з навчально-виховної роботи:

6.1. Скласти графік роботи педагогічних працівників на час весняних

канікул.

6.2. Скласти графік додаткових занять для учнів, які потрібують

додаткове вивчення окремих предметів.

6.3. Перевірити класні журнали 1-9 класів щодо обліку відвідування і

оцінювання здобувачів освіти. Підготувати проект наказів.

7. Контроль за виконанням даного наказу покладаю на заступників

директора з навчально-виховної роботи.

 

Директор Гімназії №10

міста Рубіжного                                                                     Світлана МОРОЗКО

 

Правила поведінки в закладі освіти

Загальні положення

Згідно з ст.53 закону України Про освіту здобувачі освіти зобов’язані:

·       виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

·       поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

·       відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

·   дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за його наявності);

·    повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

· Здобувачі освіти мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти.

·       Залучення здобувачів освіти під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених рішенням Кабінету Міністрів України.

2.  Загальні правила поведінки здобувачів освіти в закладі.

    2.1  Правила поведінки учнів у школі базуються на законах України, постановах       Міністерства освіти і науки України та органів місцевого самоврядування, Статуті     школи.

2.2  У випадку порушень Правил до учнів можуть бути вжиті такі стягнення:

-  усне зауваження;

-  запис зауваження в щоденник;

-  виклик учня самого або з батьками на засідання Ради профілактики правопорушень;

-  відшкодування завданої учнем шкоди його батьками.


2.3  Учень приходить до школи за 10 – 15 хвилин до початку занять, чистий і охайний. При вході у школу дотримується правил ввічливості, знімає в гардероб верхній одяг і прямує до місця проведення уроку.

 2.4  Заборонено перебувати у класних приміщеннях у верхньому одязі.

2.5      Забороняється  приносити  до  школи  та  на  її  територію  з  будь-якою  метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогнебезпечні предмети і речовини; спиртні напої, наркотики, інші психотропні речовини та отрути, газові балончики.

2.6  Забороняється вживання непристойних виразів і жестів. 

2.7   Не дозволяється без дозволу педагогів йти зі школи і з її території під час освітнього процесу. У разі пропуску занять учень повинен надати класному керівнику довідку від лікаря або письмове пояснення від батьків (або особи, яка їх заміняє) про причину відсутності на заняттях.

2.8   Учень зобов’язаний мати необхідні навчальні приладдя, книги, зошити, щоденник а також виконані домашні завданням з предметів згідно з розкладом уроків.

2.9  Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.

2.10   Учень має бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками школи, батьками інших учнів, з іншими здобувачами освіти. 

2.11   Учень школи проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам. 

2.12    Поза школою учні поводяться так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.

2.13  Учні повинні дбайливо ставитися до шкільного майна і речей, що належать вчителям та іншим учням. Забороняється брати без дозволу чужі речі. Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті , а у разі пошкодження батьки учня зобов’язані відшкодувати збитки.

2.14    Фізична конфронтація, залякування і знущання у стосунках з іншими учнями є неприпустимими формами поведінки.

                                            3.  Поведінка на заняттях

3.1   До початку уроку учень повинен прибути до кабінету до дзвінка, з дозволу вчителя увійти до класу і підготуватися до уроку 

3.2  Заборонено запізнюватися на уроки без поважних причин.

3.3  У випадку вимушеного запізнення на урок постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попросити дозволу сісти на місце.

3.4  Забороняється виходити з класу без дозволу вчителя.

3.5    Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозволу у вчителя

3.6   Заборонено перебувати у класних приміщеннях у верхньому одязі. 

3.7 При вході педагога в клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на вітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.

3.8  Впродовж уроку:

-   не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми

  розмовами, іграми та іншими справами , що не передбачені планом проведення

   заняття;

-  не можна підводитися без дозволу учителя;

-  не можна вживати їжу та напої, жувати жуйку;

-  забороняється користуватися мобільними телефонами та іншими гаджетами,

   якщо це не передбачено вчителем для виконання освітньої мети.

 

3.9   Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків так і після їх закінчення.

3.10     Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на фронтальне запитання вчителя, він піднімає руку. 

3.11  Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

3.12    Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних суперечливих і неоднозначних питань.

3.13  Закінчення уроку відбувається за відповідного рішення учителя.

 

 4. Поведінка до початку, на перервах і після закінчення занять

4.1  Під час перерви учні зобов’язані:

-  виконувати обов’язки чергового учня класу;

-  рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони;

-  підкорятися вимогам чергових учнів та вчителів;

-  допомагати готувати клас на прохання вчителя до наступного уроку.

 

     Положення про академічну доброчесність

        

 Гімназія №10 міста Рубіжного

Луганської області

НАКАЗ

10 січня 2024 р.                                                      м. Рубіжне № 03

 

Про затвердження Положення

про академічну доброчесність

учасників освітнього процесу

        

Керуючись п.7 ст.42 Закону України «Про освіту», на виконання рішення педагогічної ради від 10.01.2024 року, протокол № 1, про забезпечення підтримки професійних стандартів та етичних принципів учасників освітнього процесу гімназії.

 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу Гімназії № 10 міста Рубіжної Луганської області( Положення), що додається.

2. Увести в дію Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу Гімназії № 10 міста Рубіжної Луганської області від 10.01.2024 року.

3. Створити комісію з питань академічної доброчесності та етики педагогічних працівників у складі:

МОРОЗКО С. – директор гімназії – голова комісії;

СОКИРКО О. – заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи – заступник голови комісії;

ФЕСЕНКО І. – заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи;

ЛИМАР В. – заступник директора гімназії з виховної роботи;

МОМОТ О. – голова профспілкового комітету закладу;

КУЗЕМА І. – практичний психолог закладу;

ОБОЗНА І. – голова батьківського комітету;

МОРОЗ Д. – представник учнівського самоврядування.

4. Комісії організувати свою роботу відповідно до Положення про дотримання академічної доброчесності в Гімназії №10 міста Рубіжного.

5. ЗОЗУЛІ І., відповідальний за інформаційне оновлення офіційного сайту гімназії опублікувати даний наказ на офіційному сайті гімназії.

6. Олександру СОКИРКО, заступнику директора гімназії з навчально-виховної роботи ознайомити всіх працівників закладу з Положенням та даним наказом під підпис.

7. Відповідальність за дотримання Положення та за виконання даного наказу покласти на заступника директора гімназії з навчально-виховної роботи Олександра СОКИРКА, Ірину ФЕСЕНКО, на заступника директора гімназії з виховної роботи Валерія ЛИМАР, практичного психолога Ілону КУЗЕМУ.

8. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

      Директор гімназії Світлана МОРОЗКО                                           

                                                            ПОЛОЖЕННЯ

      про академічну доброчесність

 

 1.      Загальні положення

1.1. Положення про академічну доброчесність у Гімназії № 10 закріплює норми та правила етичної поведінки, професійного спілкування між  педагогічними працівниками та здобувачами  освіти закладу.

1.2. Це Положення розроблено  на основі Конституції  України,  Законів  України  «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН «Про права дитини», «Про  авторське  право  і  суміжні  права»,  «Про  видавничу  справу»,  «Про запобігання  корупції»,  Цивільного  Кодексу  України, Статуту  освітнього закладу, Правил  внутрішнього  розпорядку, Колективного договору та інших нормативно-правових актів чинного законодавства України та нормативних актів гімназії.

1.3. Метою Положення полягає у дотриманні  високих професійних  стандартів  в  усіх  сферах діяльності закладу (освітній, науковій, виховній), підтримки особливих взаємовідносин між педагогічними працівниками та здобувачами освіти, запобігання порушенню академічної доброчесності.

1.4. Педагогічні працівники та здобувачі  освіти, усвідомлюючи свою відповідальність за неналежне виконання функціональних обов’язків, формування сприятливого академічного середовища для забезпечення дієвої організації освітнього процесу, розвитку інтелектуального, особистісного потенціалу, підвищення престижу закладу, зобов’язуються виконувати норми даного Положення.

 1.5. Норми цього Положення закріплюють правила поведінки безпосередньо у трьох основних  сферах – освітній (навчальній), науковій та виховній (морально-психологічний клімат у колективі).                                       

 1.6.  Дія Положення поширюється на всіх учасників освітнього процесу закладу.

 

2. Поняття та принципи академічної доброчесності

 

2.1. Академічна  доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або творчих досягнень, попередження порушень освітнього процесу.

2.2. Для забезпечення академічної доброчесності в гімназії необхідно дотримуватися наступних принципів:

- демократизм, законність, соціальна справедливість, рівноправність, прозорість,

  пріоритет прав і свобод людини і громадянина;

  гарантування прав і свобод; професіоналізм і компетентність, партнерство і взаємодопомога, повага та взаємна довіра, відкритість і прозорість, відповідальність за порушення академічної доброчесності.

 

2.3. Кожен учасник шкільної спільноти наділений правом  вільно обирати свою громадську позицію, яка проголошується відкрито при обговоренні рішень та внутрішніх документів.

 2.4. Офіційне висвітлення діяльності закладу та напрямів його розвитку може здійснювати директор або особа за його дорученням.

2.5. У разі, якщо відбулося розповсюдження інформації, яка є неправдивою, викладеною з перекрученням фактів, наклепницькою, ображає людину або може завдати іншої серйозної шкоди закладу, особа, яка до цього причетна, має зробити все можливе, щоб спростувати викривлену інформацію, зменшити обсяг завданої шкоди.                                

  2.6. Гідним для представників шкільної спільноти є:

 - шанобливе ставлення до символіки закладу: гімну, прапора, емблеми;

  - дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку;

 - культура зовнішнього вигляду співробітників та учасників освітнього процесу;

- дотримання правил високих стандартів ділової етики у веденні переговорів, у тому числі телефонних.

 2.7. Неприйнятним для всіх членів  шкільної спільноти є:

- навмисне перешкоджання навчальній та трудовій діяльності членів спільноти;

- участь у будь-якій діяльності, що пов’язана з обманом, нечесністю; підробка та використання офіційних документів

 - перевищення повноважень, що передбачені посадовими інструкціями;

- ведення в закладі політичної, релігійної та іншої пропаганди;

- використання мобільних телефонів під час навчальних занять, нарад або офіційних заходів;

- вживання алкогольних напоїв, наркотичних речовин, паління у закладі, поява у стані алкогольного, наркотичного та токсичного сп’яніння;

  - пронесення до закладу зброї, використання газових балончиків та інших речей, що можуть зашкодити здоров’ю та життю людини.

 

3. Забезпечення академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

     

3.1. Дотримання академічної доброчесності  педагогічними працівниками передбачає:

- дотримання Конвенції ООН «Про права дитини», Конституції, законів України;

- утвердження позитивного іміджу освітнього закладу, примноження його традицій;

- дотримання етичних норм спілкування на засадах партнерства, взаємоповаги, толерантності стосунків;

 - запобігання корупції, хабарництву;

- збереження, поліпшення та раціональне використання навчально-матеріальної бази закладу;    

 - посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

- дотримання норм про авторські права;

 - надання правдивої інформації про методики і результати власної навчальної (творчої, наукової) діяльності;

- контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;

 - об’єктивне й неупереджене оцінювання результатів навчання;

- надання якісних освітніх послуг з використанням у практичній професійній діяльності інноваційних здобутків у галузі освіти;

 

 - дотримання правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, корпоративної етики.

3.2. Дотримання академічної доброчесності  здобувачами освіти передбачає:

 - самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання без використання зовнішніх джерел інформації, крім дозволених (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх потреб і можливостей);

- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

 - дотримання норм законодавства про авторське право;

- особисту присутність на всіх уроках, окрім випадків, викликаних поважними причинами;

- користування інфраструктурою освітнього закладу відповідальна, економна та за призначенням;

- сприяння збереженню та примноженню традицій закладу, підвищення його  престижу  власними досягненнями у навчанні, спорті, творчості.

3.3. Порушенням академічної доброчесності вважається:

 - академічний плагіат – оприлюднення (частково або повністю) результатів,  отриманих іншими особами, як результатів власних досліджень (творчості) та/або відтворення  опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;

- фабрикація – вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі;

 - фальсифікація – свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу;

 - списування – виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;

- обман – надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (творчої) діяльності та організації освітнього процесу. Формами обману є, зокрема академічний плагіат, само плагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;

 - хабарництво – надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг чи будь – яких інших благ матеріального або нематеріального  характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;

- необ’єктивне оцінювання – свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.

  

4. Види відповідальності за порушення академічної доброчесності 

4.1. Види академічної відповідальності за конкретне порушення академічної доброчесності визначають спеціальні закони та дане Положення.

 

4.2. За порушення академічної доброчесності педагогічні працівники освітнього закладу  можуть бути притягнуті до такої академічної відповідальності:

- при необ’єктивному оцінюванні результатів навчання здобувачів освіти педагогічному працівнику рекомендується опрацювати критерії оцінювання знань;

- факти систематичних порушень враховуються при встановленні кваліфікаційної категорії, присвоєнні педагогічного звання;

- спотворене представлення у методичних розробках, публікаціях чужих ідей, використання Інтернету без посилань, фальсифікація наукових досліджень, неправдива інформація про власну освітню діяльність є підставою для відмови в присвоєнні або позбавленні раніше присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;

- надання освітніх послуг за певну незаконну винагороду матеріального чи нематеріального характеру залежно від розміру, об’єму є підставою для притягнення педагогічного працівника до відповідальності судом першої інстанції.

 4.3. За порушення академічної доброчесності здобувачі освіти можуть бути притягнуті до такої академічної відповідальності:

-  повторне проходження оцінювання(контрольна робота, іспит, залік тощо);

- при моніторингу якості знань не зараховуються результати, при участі у І етапі (шкільному) Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах – робота учасника анулюється, не оцінюється. У разі повторних випадків списування учень не допускається до участі  в інших олімпіадах, конкурсах.

 

5. Заходи з попередження, виявлення та встановлення фактів порушення академічної доброчесності

 

5.1. При прийомі на роботу працівник знайомиться із даним Положенням під розписку після ознайомлення із правилами внутрішнього трудового розпорядку освітнього закладу.

  5.2. Положення доводиться до батьківської громадськості на конференції, а також оприлюднюється на сайті закладу.

 5.3.  Заступник директора школи, що відповідає за організацію методичної роботи в закладі:

- забезпечує шляхом практикумів, консультацій та інших індивідуальних та колективних форм навчання з педагогічними працівниками створення, оформлення ними методичних розробок (робіт) для публікацій, на конкурси різного рівня з метою попередження порушень академічної доброчесності;

 - забезпечує рецензування робіт на конкурси, на присвоєння педагогічного звання та рекомендує вчителям сервіси безкоштовної перевірки робіт на анти плагіат.

 5.4. Педагогічні працівники в процесі своєї освітньої діяльності дотримуються етики та академічної доброчесності, умов даного Положення, проводять роз’яснювальну роботу з учнями щодо етичної поведінки та неприпустимості порушення академічної доброчесності (плагіат, порушення правил оформлення, цитування, посилання на джерела інформації, списування).

 

 6. Комісія з питань академічної доброчесності

 

 6.1. Комісія з питань академічної доброчесності (далі – Комісія)  - це незалежний орган, що діє в закладі з метою забезпечення  дотримання учасниками освітнього процесу морально-етичних та правових норм  цього Положення.

6.2.  До складу Комісії входять представники батьківського самоврядування, учнівського самоврядування  та педагогічного колективу.

Склад комісії затверджується рішенням педагогічної ради.

Термін повноважень Комісії – 1 рік.

 6.3. Комісія розглядає питання порушення морально-етичних норм поведінки та правових норм цього Положення за потребою або ж  заявою учасників освітнього процесу.

 6.4. Комісія звітує про свою роботу раз на рік.

 6.5  Комісія має такі повноваження:

·        Виявляти та встановлювати факти порушення академічної доброчесності учасників освітнього процесу ліцею.

·        Проводити інформаційну роботу щодо популяризації принципів академічної доброчесності серед учасників освітнього процесу.

·        Ініціювати, проводити та підтримувати дослідження з академічної доброчесності, якості освіти та науково-дослідницької діяльності.

·        Готувати пропозиції, надавати рекомендації та консультації щодо підвищення ефективності впровадження принципів академічної доброчесності в освітню діяльність школи.

·        Надавати рекомендації та консультації щодо способів і шляхів більш ефективного дотримання норм цього Положення.

·        Отримувати і розглядати заяви за умови, якщо вони носять не анонімний характер, щодо порушення академічної доброчесності учасників освітнього процесу школи.

·        Залучати до своєї роботи експертів з відповідних галузей, а також використовувати технічні і програмні засоби для встановлення фактів порушення норм академічної доброчесності за поданою заявою.

·        Доводити результати розгляду заяв щодо порушення академічної доброчесності до відома директора ліцею для подальшого реагування

·        Позбавляти раніше встановленої категорії.

·        Позбавляти права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади.

·        Спонукати до повторного проходження здобувачами освіти оцінювання чи не зарахування результатів самостійних, контрольних робіт, іспитів, тощо.

·        У разі списування під час конкурсів, I етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади робота учасника анулюється.

·        У разі повторних випадків учасник не допускається до участі в інших конкурсах, олімпіадах.

 

7. Заключні положення

7.1. Учасники освітнього процесу мають знати Положення про академічну доброчесність.  Незнання або нерозуміння норм цього Положення не є виправданням неетичної поведінки.

Заклад забезпечує публічний доступ  до тексту Положення через власний офіційний сайт.

7.2. Прийняття принципів і норм Положення  засвідчується підписами членів педагогічного колективу. Здобувачі освіти ознайомлюються в обов’язковому порядку.

7.3.  Положення про академічну доброчесність  затверджується педагогічною радою закладу та вводиться в дію наказом директора.

7.4. Зміни та доповнення до Положення можуть бути внесені будь-яким учасником освітнього процесу за поданням до педагогічної ради школи закладу та вводяться в дію наказом директора закладу


РУБІЖАНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №10

РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

 

16 жовтня 2023 р.                                       м. Рубіжне                                  № 45

 

Про проведення осінніх канікул

у 2023 -2024 навчальному році

 

На виконання річного планування роботи закладу освіти на 202 3 -202 4 навчальний рік, керуючись рішенням педагогічної ради школи протокол № 1 від 31.08.202 3 «Про структуру 202 3 -202 4 навчального року»

 

НАКАЗУЮ:

1. Повести осінні канікули для учнів 1-9 класів з 2 3 .10.202 3 року по 29.10.2023 року.

2. Валерії ЛИМАР, заступнику директора з виховної роботи, розробити заходи на осінні канікули.

3. Класним керівникам 1-9 класів:

3.1. Провести з учнями первинні інструкції з безпеки життєдіяльності 20.10.2023 року – інструкція № 24 «Для учнів під час осінніх канікул». 

3.2. Провести до 20.10.2023 року бесіди про додаткові заходи з попередження дитячого травматизму, поведінки під час воєнного стану, використання засобів індивідуального захисту, уникнення масової сукупності осіб тощо.

3.3. Довести до 20.10.2023 року до відома батьків учнів 1-9 класів інформацію про проведення канікул, необхідність контролю за дітьми під час канікул.

3.4. Підтримувати контакт з учнями, особливо з тими, які потребують додаткової соціальної підтримки.

4. На час канікул залучати педагогічних працівників до педагогічної та організаційної роботи в межах часу, що не виконує їх педагогічні навантаження.

5. Контроль за виконанням даного завдання покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Олександра СОКИРКА.

 

Директор школи                                                           Світлана МОРОЗКО

 

РУБІЖАНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №10

РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИПИСКА З НАКАЗУ

 

04 вересня  2023 р.                                    м. Рубіжне                                                 № 53-К/ТР

 

Про затвердження

шкільної мережі закладу освіти

 

на 2023-2024 навчальний рік

 

НАКАЗУЮ:

   

1.    Затвердити шкільну мережу класів РУБІЖАНСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ I-III CТУПЕНІВ №10 РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ  РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ  на 2023-2024 навчальний рік станом на 04.09.2023 року  у кількості 25 класів, 635 учнів .

 

 

ЗЗСО

1 клас

2 клас

3 клас

4 клас

1-4  класи

СШ №10

1/

23

2/

45

3/

69

7/

178

13/

315

 

5 клас

6 клас

7 клас

8  клас

9 клас

5-9 класи

10 клас

11 клас

10-11 класи

1-11 класи

Середня наповн.

3/

86

3/

74

1/

33

3/

68

2/

59

12/

320

-/-

-/-

-/-

25/635

 

25,4

      

2. Олександру СОКИРКО, заступнику директора школи з навчально-виховної роботи, внести зміни до звітів ЗНЗ-1, 77-РВК на початок 2023-2024 навчального року.

 

3.    Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

         Директор школи                                                                 Світлана МОРОЗКО

 

РУБІЖАНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №10

РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИПИСКА З НАКАЗУ 

 

01 вересня 2023 р. м. Рубіжне № 34

 

Про зарахування учнів

 

до 1-го класу в 2023 -2024 н.р.

 

НАКАЗУЮ:

1. Зарахувати з 01 вересня 2023 року до 1-го класу дітей на підставі особистих.

заява батьків, копія свідоцтва про народження дітей:

 

1.1. До учнів відповідно 1-А класу:

 

1.       Ахвердян Анастасію Сергіївну;

2.         Василигу Єву Артурівну;

3.       Гамзабекову Єлизавету Керімівну;

4.         Горлач Максима Сергійовича;

5.         Задорожню Анастасію Євгенівну;

6.       Іваницького Савелія Яковича;

7.       Калашнікову Кіру Сергіївну;

8.       Коваленкову Злату Сергіївну;

9.       Копилець Дмитра Сергійовича;

10.   Лагунова Микиту Владиславовича;

11.   Мацун Даніеллу Віталіївну;

12.     Митрик Камілу Василівну;

13.   Муковозчика Кирила Яковича;

14.     Науменко Марію Антонівну;

15.     Петрова Олександра Віталійовича;

16.   Ряполова Вадима Владленовича;

17.     Рюміну Аліну Олександрівну;

18.     Сергієнко Дмитра Сергійовича;

19.   Скасківу Кіру Андріївну;

20.     Солодкого Святослава Денисовича;

21.   Сухіну Дениса Володимировича;

22.   Харченка Андрія Олександровича;

23.   Хрестіна Олександра Дмитровича.

 

2. Відповідальність для організації виконання наказу покласти на представника

директора з навчально-виховної роботи Ірину ФЕСЕНКО.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор школи                                                                                     Світлана МОРОЗКО

 

 

РУБІЖАНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №10

РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИПИСКА З НАКАЗУ

 

28 серпня 2023 р. м. Рубіжне № 32

 

Про організацію та режим роботи закладу

 

 у 2023-2024 навчальному році

 

НАКАЗУЮ:

    1.  Розпочати освітній процес у 2023-2024 навчальному році 01 вересня 2023 року.

    2.  Затвердити Робочі освітні програми на 2023-2024 навчальний рік

        для учнів 1-9 класів.

   3.  Упродовж робочого часу педагогічні працівники зобов'язані:

3.1.   Виконувати обов'язки, передбачені посадовими інструкціями.

3.2. При організації навчального процесу на робочому місці (за місцем виконання роботи) постійно дотримуватись інструкції з Охорони праці при роботі на комп’ютері. 

3.3.  Забезпечити перерву освітнього процесу у разі включення сигналу «Повітряна тривога!» та інших сигналів оповіщення. Після «Відбою» учасники можуть продовжити процес навчання.

3.4. Організовувати та проводити освітній процес за допомогою дистанційних технологій в онлайн режимі. 

3.5.   Передбачити проведення дистанційних консультацій для батьків учнів.

3.6.   Надати в строк до 15.09.2023 року плани виховної роботи, календарне планування в електронному вигляді на погодження заступникам директора Сокирку О., Фесенко І., Лимар В..

3.7.  Класним керівникам 1-9 класів, щодня проводять моніторинг кількості учнів, які навчаються дистанційно, та надають інформацію секретарю закладу.

4. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Сокирку О., Фесенко І.:

4.1. Забезпечити постійний контроль за якістю проведення онлайн-завантаження та ведення електронних журналів.

4.2. Довести до відомостей педагогічного колективу закладу інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки, інші методичні матеріали щодо організації та методичного забезпечення освітнього процесу у 2023-2024 навчальному році.

5. Заступнику директора з виховної роботи Лимар В . забезпечити постійний контроль за якістю проведення онлайн виховних заходів, годин спілкування.

6. Дотримуватись норм Санітарного регламенту щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.

    6.1. Затвердити структуру 2023-2024 навчального року:

          I семестр – 01.09.2023 – 2 2 .12.2023 року,

          ІІ семестр – 01.08.2024 – 31.05.2024 року,

          Канікули:

          Осінні – з 23.10.2023 – 9.10.2023 року,

          Зимові – з 25.12.2023 – 01.07.2024 року,

          Весняні – з 25.03.2024 – 31.03.2024 року.

   6.2. Провести навчання у дві зміни (друга зміна для дітей, які знаходяться за кордоном):

1 зміна (початок о 9.00): 2-А, 3-А, 4-Б, 5-В, 6-В, 8-Б, 9-А,Б;

2 зміна (початок о 12.00):  1, 2-Б, 3-Б,В, 4-А,В,Г,Д,Є,Ж, 5-А,Б, 6-А,Б, вул.

                                                7-А, 8-А,В;                     

Тривалість уроків: 1 клас 35 хвилин; 2-4 класи 40 хвилин;

                                    5-9 класи 45 хвилин.

               01 вересня свято «День знань», 

               31 травня – свято «Останній дзвінок».

 

О 09.00 провести загальнонаціональну хвилину мовчання для співвітчизників, загиблих внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України.

6.3 Затвердити графік роботи адміністрації закладу

ПІБ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П'ятниця

Фесенко Ірина Анатоліївна

Заступник з НВР

 

11.00 – 20.00

9.00 – 18.00

11.00 – 20.00

9.00 – 18.00

9.00 – 18.00

Перерва

15.00 – 16.00

13.00 – 14.00

15.00 – 16.00

13.00 – 14.00

13.00 – 14.00

Сокирко Олександр Миколайович

Заступник з НВР

 

9.00 – 18.00

11.00 – 20.00

9.00 – 18.00

9.00 – 18.00

11.00 – 20.00

Перерва

13.00 – 14.00

15.00 – 16.00

13.00 – 14.00

13.00 – 14.00

15.00 – 16.00

Лимар Валерія Сергіївна

Заступник з ВР

 

9.00 – 18.00

9.00 – 18.00

9.00 – 18.00

11.00 – 20.00

9.00 – 18.00

Перерва

13.00 – 14.00

13.00 – 14.00

13.00 – 14.00

15.00 – 16.00

11.00 – 12.00

Морозко Світлана Євгенівна - директор

 

9.00 – 18.00

09.00 – 18.00

9.00 – 18.00

9.00 – 18.00

09.00 – 18.00

Перерва

14.00 – 15.00

13.00 – 14.00

14.00 – 15.00

13.00 – 14.00

13.00 – 14.00

РУБІЖАНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №10

РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

 

29 грудня 2022 р. м. Рубіжне                                                           № 86

 

Про зміни в режимі

роботи закладу

 

У зв’язку із вимкненням світла в багатьох регіонах України та навчанням дітей закладу за кордоном

 

НАКАЗУЮ:

  1. Змінити режим роботи закладу та проводити заняття в дві зміни:

  • I зміна – 1-А, 2-А, 3-Б, 4-В, 7-Б починаючи з 9:00 до 13:00;

  • ІІ зміна – 1-Б, 2-Б, 3-А, 3-В, 3-Г, 3-Д, 3-Є, 3-Ж, 5-А, 5-Б, 6-А, 7-А, 7-В, 8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б, починаючи з 12:00 до 18:00.

Перерви між уроками – 15 хвилин.

 

2. Олександру СОКИРКО, заступнику директора школи з навчально-виховної роботи:

2.1 переглянути розклад уроків на II семестр 2023 року;

2.2 довести до відома батьків та учнів про новий розклад уроків;

 

2.3 новий розклад занять помістити на сайті закладу.

 

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

                  Директор школи                                      Світлана МОРОЗКО

                                                 Додаток 1 до наказу №

                                                                                                                  від 28.10.2022р.

Шкільна мережа

РУБІЖАНСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ I-III CТУПЕНІВ №10 РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 в 2022-2023 навчальному році на 28.10.2022р.

 

№ з/п

Клас

           Мова навчання

Кількість

учнів

1

Українська мова

18

2

Українська мова

21

3

Українська мова     Інтелект

23

4

Українська мова

27

5

Українська мова

23

6

Українська мова       Інтелект

26

7

Українська мова

23

8

Українська мова

24

9

Українська мова

26

10

Українська мова

28

11

Українська мова

31

12

Українська мова

24

13

Українська мова

30

14

Українська мова

30

15

Українська мова

35

16

Українська мова

40

17

Українська мова

37

18

Українська мова

32

19

Українська мова

25

20

Українська мова

25

21

Українська мова

26

22

Українська мова

28

23

Українська мова

33

24

Українська мова   спеціалізований

24

25

Українська мова   спеціалізований

20

 

 

                                              Усього:

679